[gilug.org] [OT] Manipular multiples imatges

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2005-05-12 08:55:58 UTC

> Bé, potser no és massa correcte demanar en aquesta llista un programa
> per windows, de totes maneres, el que no faré és posar un linux a la
> feina per reduir les imatges, i evidentment a la gent no li deixaré
> remanar el servidor :D (com he dit abans, vull que això ho faci el que
> penji les fotos al servidor, no fer-ho jo cada 2 per 3).

Les imatges estan al servidor?
Ho dic perquè des d'allà pots fer un convert (paquet del imagemagick):

de totes les imatges i te les va transformat: resolució, mida, format,...
I si et fas un miniscript i el llences cada dia amb el contab...

Mira, ara ja tens la solució.

--
Xavier Diumé i Felip
http://www.dilblog.org