[gilug.org] [OT] Manipular multiples imatges

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-05-12 08:51:02 UTC

On 5/12/05, Xavier Diumé i Felip wrote:
> [...]
;D

> Va, com que també hi és per GNU/Linux:
> http://www.imagemagick.org/script/binary-releases.php
Gràcies per l'enllaç.

> Però que consti que penso que no està bé.
Bé, potser no és massa correcte demanar en aquesta llista un programa
per windows, de totes maneres, el que no faré és posar un linux a la
feina per reduir les imatges, i evidentment a la gent no li deixaré
remanar el servidor :D (com he dit abans, vull que això ho faci el que
penji les fotos al servidor, no fer-ho jo cada 2 per 3).

De totes maneres gràcies, ho provarem.

Pels no tant radicals (o lligats per la feina), he trobat aquest, que
tot i que no és GPL és gratuït:
http://www.cerebralsynergy.com/news.php.

Amb això tenco aquset OT.

Salut!