[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-11 08:32:38 UTC

>Això de fer-ho a lo grande ... si, estaria de puta mare, parlant amb
>plata, però llavors si es fa a lo gros, s'ha de procurar que siguem
>prous "ganàpies" com per controlar-ho tot, fer la posta a punt i tot
>plegat ....

    Naturalment, s'hauria de planificar abans. Podríem fer una trobada
o, millor encara, aprofitant l'excusa, un bon sopar (proposo un
restaurant italià! :-D ) i parlar-ne.

>Home, això que dius del palau firal, no et dic pas que no
>m'agradaria ...
>però no vols dir que "por lo que és don juan doña maria basta" ?no sé si
>m'explico, no creus que es comença massa fort ? no seria més prudent
>fer-ho en algun lloc un xic més petit?

    Jo no ho veig pas malament. Podríem aprofitar tres fets: 1- al palau
firal hi passa un colló de gent 2- A la fira, i des de fa dos anys (si
no vaig errat) hi ha un espai tecnològic amb les empreses d'aquest tipus
3- Sé de molt bona tinta que l'any passat Fira de Girona va tenir feina
per a omplir la fira de mostres, i no van arribar a tants expositors com
l'any anterior... i sembla que aquesta "crisi" del sector firaire
continuarà, pel que podríem aconseguir molt bones condicions a canvi de
poca cosa (econòmicament parlant, i que a més hauríem de cobrir-ho amb
subvencions per a què no ens costés res).

    Lo d'un lloc més petit... home, et vindrà menys gent, i per tant no
podrem "fer arribar la nostra paraula" a tanta gent... malgrat soni molt
messiànic, crec que és l'objectiu d'aquest grup, no?

>De ser així, tindriem una bona resonància mediàtica, cosa que implica
>directament portar temes currats molt ben preperats, sobre el software
>lliure i tot plegat ... (no em refereixo a lo de sempre(inconvenients
>aventatges ...), sinó a demostracions en viu del que es pot arribar a
>fer ...

    Naturalment! jo crec que hauríem d'encarar-ho a oferir quelcom
pràctic, rotllo "què en pots treure del soft lliure i de GNU/Linux per a
la teva feina, llar o temps d'oci".

>Desmotracions d'entorns de finestres, jocs en xarxa (aquí m'hi apuntaria
>jo i tot :P)

    Viciat :-P !

> ... cosses que entressin molt pels ulls de la gent, pk no
>ens equivoquem, el que entra pels ulls, és el que trionfa ...

    Marc Fuertià, twelve points... estic totalment d'acord.

       Guillem