[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-05-06 06:48:25 UTC

A Dijous 05 Maig 2005 21:47, Guillem Alsina va escriure:
[...]
>     De cap de les maneres voldria aprofitar-me del GiLUG per fer el meu
> negoci, i espero que si a algú li ha semblat això, sàpiga acceptar les
> meves disculpes i rectificació en la forma en que he exposat el tema.

Cap problema :)

>     Per tant, em permeto replantejar una mica el fil: iMàtica (l'empresa
> que dirigeixo) vol muntar una jornada amb install party de Linux, oberta
> al públic en general, i vull oferir al GiLUG la possibilitat de
> participar-hi.
>
>     Crec que així és més correcte. Naturalment, el GiLUG pot acceptar o
> no la proposta, i si no s'acceptés, els voluntaris interessats sempre
> seran benvinguts, però no constarà ningú com a representant del GiLUG.

Com ja he dit en el mail anterior (i perdoneu que hagi trencat el fil, he
hagut de fer un 'invent' per poder enviar el mail), jo crec que el GiLUG com
a tal no ha de participar de manera activa en la preparació d'activitats
privades. Tot i això, si es demanés la participació puntual en actes (com ara
xerrades o així) es podria parlar.

>     Home, doncs això em porta ara a mi a una reflexió: com a GiLUG
> podríem muntar una install (o un altre acte de caire divulgatiu) per
> fires, comptant amb tots els ajuts que calgui (per això a mi no
> m'agradava gaire la ideia de demanar res a l'ajuntament per a les meves
> jornades, perquè al ser organitzades per un particular, no volia que hi
> hagués mals entesos). I lo de la jornada que jo organitzo... doncs li
> buscaré una altra data.

Això ho veig de puta mare, i a més podríem aprofitar això que comentes de
demanar algun ajut a l'ajuntament.

[...]
>     Bé, doncs jo crec que com ha dit en Xavier, primer s'hauria de
> parlar del grau d'implicació del GiLUG en el que estic organitzant.

Per mi hauria de ser a títol personal dels membres del gilug, i ho sento
Guillem si això et causa més dificultats de les que ja tens per haver donat
la opinió possiblement massa tard. De tota manera, suposo que la participació
serà més o menys la mateixa, tant si es fa com a gilug com si no...

> [...]
> grup que ja de per si no fem gaires coses (i jo mateix m'autoinculpo,
> doncs participo poc a la llista). No hi ha hagut cap mala intenció en
> això. I de fet, la jornada també restarà oberta a altres empreses que hi
> vulguin participar.
>
>     Ara resta dir si com a GiLUG us hi voleu implicar, o bé preferiu
> considerar-ho un acte organitzat per un particular al que hi podeu donar
> més o menys suport.
>
>     I jo, a banda del que es decideixi, crec que seria collonut fer
> quelcom per fires, però "a lo grande". Si es pogués fer al palau firal

Totalment d'acord, però falta veure si _podem_ organitzar-ho ;)

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg