[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-11 08:45:07 UTC

>Per mi hauria de ser a títol personal dels membres del gilug, i ho sento
>Guillem si això et causa més dificultats de les que ja tens per haver donat
>la opinió possiblement massa tard. De tota manera, suposo que la participació
>serà més o menys la mateixa, tant si es fa com a gilug com si no...

    Cap dificultat, tranquil :-)

    Doncs mira, decideixo seguir el teu consell: ho organitzaré a títol
personal, i comptaré amb els ajuts també a títol individual.

    No obstant, m'agradaria poder continuar discutint el tema a la
llista del GILUG, per dos motius: 1- comoditat; em fot mandra obrir i
mantenir una altra llista només per a aquest tema... 2- "feed-back" (o
com cony s'escrigui :-D ), ja que així, sempre podem rebre idees noves
sobre actes a realitzar o fins i tot algú del GiLUG es pot animar
(sempre a títol individual) a organitzar quelcom.

    M'agradaria saber la vostra opinió sobre aquest aspecte. Si veieu
que això continua implicant massa al GiLUG i és un aprofitament de
recursos indegut, m'ho digueu, i ja m'ho muntaré per una altra banda ;-)

       Guillem