[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

marc furtia marcfurti yahoo es
2005-05-05 20:40:53 UTC

El dj 05 de 05 del 2005 a les 21:46 +0100, en/na Guillem Alsina va
escriure:
> [...]
> intenció oferint-la al GiLUG com a plataforma que fer-la més
> participativa i, de passada, donar una possibilitat d'activitat a un
> grup que ja de per si no fem gaires coses (i jo mateix m'autoinculpo,
> doncs participo poc a la llista). No hi ha hagut cap mala intenció en
> això. I de fet, la jornada també restarà oberta a altres empreses que hi
> vulguin participar.
>
>     Ara resta dir si com a GiLUG us hi voleu implicar, o bé preferiu
> considerar-ho un acte organitzat per un particular al que hi podeu donar
Personalment, penso que s'ha de fer com a Gi.L.U.G., recordeu el que significava no ?
GIRONA LINUX USERS GRUP (grup d'usuaris de linux de les comarques de
girona i voltants), pos penso que si es fa alguna cosa per promocionar
el Gnu/linux per fires de girona o per quan es decideixi fer, crec que
el gilug hi ha de surtir, com a grup d'usuaris que som.
>     I jo, a banda del que es decideixi, crec que seria collonut fer
> quelcom per fires, però "a lo grande". Si es pogués fer al palau firal
> per exemple seria brutal... ;-)

Això de fer-ho a lo grande ... si, estaria de puta mare, parlant amb
plata, però llavors si es fa a lo gros, s'ha de procurar que siguem
prous "ganàpies" com per controlar-ho tot, fer la posta a punt i tot
plegat ....
Home, això que dius del palau firal, no et dic pas que no
m'agradaria ...
però no vols dir que "por lo que és don juan doña maria basta" ?no sé si
m'explico, no creus que es comença massa fort ? no seria més prudent
fer-ho en algun lloc un xic més petit?
(és una reflexió, per por de que no siguem 4 gats contats per montar-ho
al palau firal)
Potser ho dius per què en el Palau firal hi ha exposicions de tot per
fires ?
De ser així, tindriem una bona resonància mediàtica, cosa que implica
directament portar temes currats molt ben preperats, sobre el software
lliure i tot plegat ... (no em refereixo a lo de sempre(inconvenients
aventatges ...), sinó a demostracions en viu del que es pot arribar a
fer ...
Desmotracions d'entorns de finestres, jocs en xarxa (aquí m'hi apuntaria
jo i tot :P) ... cosses que entressin molt pels ulls de la gent, pk no
ens equivoquem, el que entra pels ulls, és el que trionfa ...
Marc Furtià i Puig