[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-05 19:47:18 UTC

Benvolgut Xavier,

    Interessants reflexions les teves :-)

>Potser no ha estat fet amb
>mala fe però la proposta de install party sembla més un intent de propocionar
>un negoci privat que altra cosa.

    Com que sóc jo qui s'ha decidit a llançar el guant de la install, et
donaré tota la raó: no ha estat amb mala fe, ni de bon tros. Si que ho
vull organitzar a les instal·lacions de la meva empresa, i de fet fa
temps que tinc ganes de muntar una cosa així i he hagut d'esperar a
tenir el local adequat (bé, un 25% de local car som 4 socis :-D ) per
poder-ho tirar endavant.

    De cap de les maneres voldria aprofitar-me del GiLUG per fer el meu
negoci, i espero que si a algú li ha semblat això, sàpiga acceptar les
meves disculpes i rectificació en la forma en que he exposat el tema.

    Per tant, em permeto replantejar una mica el fil: iMàtica (l'empresa
que dirigeixo) vol muntar una jornada amb install party de Linux, oberta
al públic en general, i vull oferir al GiLUG la possibilitat de
participar-hi.

    Crec que així és més correcte. Naturalment, el GiLUG pot acceptar o
no la proposta, i si no s'acceptés, els voluntaris interessats sempre
seran benvinguts, però no constarà ningú com a representant del GiLUG.

> [...]
>fet ja no se sap ni quan es podria muntar una cosa així perquè quan no és per
>vacances és per fires, i sinó per alguna altra cosa.
>
>Crec que si es vol fer, de veritat, una acte de promoció del GILUG només cal
>posar data i treballar, que si es fa ben fet ja vindrà qui hagi de venir. Que
>això és una altra qüestió. Si es fa per autosatisfacció nostre o per qui
>encara no el coneix. Amb això vull dir que precisament les fires de Girona
>són una bona plataforma. La gent no està passejant, de festa per barraques, o
>a les atraccions les 24h dels 10 dies que duren. A més es pot aprofitar

    Home, doncs això em porta ara a mi a una reflexió: com a GiLUG
podríem muntar una install (o un altre acte de caire divulgatiu) per
fires, comptant amb tots els ajuts que calgui (per això a mi no
m'agradava gaire la ideia de demanar res a l'ajuntament per a les meves
jornades, perquè al ser organitzades per un particular, no volia que hi
hagués mals entesos). I lo de la jornada que jo organitzo... doncs li
buscaré una altra data.

>però també a projectes de traducció que
>serveixin per extendre l'us de la llengua catalana.

    En això hi estic interessat. Es podria muntar un equip de treball
dins del GiLUG...

>No soc precisament qui més té a dir. Però segur que a la llista i ha altra
>gent que pensa el mateix.

    Doncs per no parlar gaire... quan obres la boca parles molt bé
company :-) !

    Bé, doncs jo crec que com ha dit en Xavier, primer s'hauria de
parlar del grau d'implicació del GiLUG en el que estic organitzant.

    Mireu, amb sinceritat; és cert que aquesta jornada que vull
organitzar jo aportarà un benefici a la meva empresa, potser no econòmic
però si de propaganda o de donar-se a conèixer. No he tingut cap més
intenció oferint-la al GiLUG com a plataforma que fer-la més
participativa i, de passada, donar una possibilitat d'activitat a un
grup que ja de per si no fem gaires coses (i jo mateix m'autoinculpo,
doncs participo poc a la llista). No hi ha hagut cap mala intenció en
això. I de fet, la jornada també restarà oberta a altres empreses que hi
vulguin participar.

    Ara resta dir si com a GiLUG us hi voleu implicar, o bé preferiu
considerar-ho un acte organitzat per un particular al que hi podeu donar
més o menys suport.

    I jo, a banda del que es decideixi, crec que seria collonut fer
quelcom per fires, però "a lo grande". Si es pogués fer al palau firal
per exemple seria brutal... ;-)

       Guillem