[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Xavier Diume i Felip dil elsud org
2005-05-05 17:36:23 UTC

Bones llista,
Contesto aquest mail de la metixa manera que en podria contestar qualsevol
altre del fil. No serà un correu tècnic sinó de caire més aviat ètic.

La llista del Gilug, tot i que hi participo poc, la segueixo molt. És una
llista, que comparada amb altres té poca activitat. A més, aquesta activitat,
ha estat màxima per temes que potser no s'adirien massa amb la funcionalitat
de la llista: samarretes, adhesius, els propis papers... Soc coses que poden
ser importants però, sota el meu punt de vista, se'ls dóna més importancia de
la que tenen.

A jutjar pel titol del fil de conversa semblaria que aquesta vegada la cosa va
per bon camí, però la partida ja ha estat errada. Potser no ha estat fet amb
mala fe però la proposta de install party sembla més un intent de propocionar
un negoci privat que altra cosa.

Crec que la seqüència no és la correcte. El que seria més normal és que la
llista arrivés a la conclusió que ha de fer una install party, i arribat el
moment valorar de quins recursos es disposa i avaluar-los. Eh, i repeteixo,
trobo molt bé que es plantegi la necessitat de promocionar GNU/Linux
mitjançant el GILUG. Tampoc no veig que a la llista surtin massa idees, de
fet ja no se sap ni quan es podria muntar una cosa així perquè quan no és per
vacances és per fires, i sinó per alguna altra cosa.

Crec que si es vol fer, de veritat, una acte de promoció del GILUG només cal
posar data i treballar, que si es fa ben fet ja vindrà qui hagi de venir. Que
això és una altra qüestió. Si es fa per autosatisfacció nostre o per qui
encara no el coneix. Amb això vull dir que precisament les fires de Girona
són una bona plataforma. La gent no està passejant, de festa per barraques, o
a les atraccions les 24h dels 10 dies que duren. A més es pot aprofitar
l'afluència de gent .

O potser veure que no es té molta capacitat, veure elq ue s'ha tardat a tenir
els papers, o el que costa trobar-se tothom, o prou gent. Potser es podria
replantejar i pensar en un altre nivell. La Generalitat ha tret uns ajuts a
projectes desenvolupats en programari lliure (bàsicament projectes de final
de carrera i coses per l'estil), però també a projectes de traducció que
serveixin per extendre l'us de la llengua catalana.
[http://www10.gencat.net/dursi/generados/catala/universitats/convocatoriabapc/1321_19_8041.html]

I si es mira per aquí?

No soc precisament qui més té a dir. Però segur que a la llista i ha altra
gent que pensa el mateix.

Salut

A Dimarts 03 Maig 2005 18:08, Guillem Alsina va escriure:
> Bones gent,
>
>     Bé, si us sembla començo jo a llançar idees i anem fent cabuda a tot
> allò que es proposi, d'acord?
>
>     En principi compto que tindrem totes les instal·lacions d'aules
> disponibles, tres en total. No se si totes tindran ordinadors o no,
> potser per a quan celebrem la jornada si, però no seria cap problema
> treure'ls i tornar-los a posar en cas que necessitem fer conferències,....
>
>     Amb la divisió natural que ens posa el dinar a la jornada, jo
> aprofitaria també per discutir què posem al matí i què a la tarda..
> [...]

Xavier Diumé i Felip
Si utilitzes Outlook no em posis a la llibreta d'adreces
http://www.dilblog.org/index.php?module=pages&pid=5
Clau Publica : http://www.dilblog.org/ClauPublica.gpg
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible