[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-04 10:29:31 UTC

Bones :-)

>Hola, sóc en Dani, poc podré col·laborar, ja que després de quatre mesos amb
>Linux encara estic molt verd.
>Potser m'apuntaria a col·laborar en l'organització i en alguna qüestió
>logística si es pot (igual també em presentaré, a veure si aprenc alguna cosa
>i de passada us vaig coneixent una mica alguns més de vosaltres).

    Home, i tant que esperem comptar amb la teva presència, i pel que fa
a col·laboracions, totes són benvingudes i agraïdes, siguin del caire
que siguin ;-)

>Quant a la pluja d'idees suggereixo un parell de coses:
>- Sé que a l'Ajuntament de Girona hi ha un registre d'entitats amb les quals
>l'Ajuntament hi col·labora en funció del tipus d'entitat i de la tasca que
>desenvolupa (no en sé res mes, no m'hi he posat a fons).

    Si, però això, com que ho organitzo a les meves instal·lacions, pot
semblar més una cosa privada que de caire públic... en fi, jo apostaria
més per demanar-ho com a GiLUG deixant de banda la jornada i després ja
es veurà el que es fa amb l'ajut que ens donin. Jo per tema ajuts per a
la jornada crec que faré que aquesta s'autoabasteixi, pel que el GiLUG
podria dedicar els recursos de l'ajuntament a altres projectes.

    Qui s'ho miraria això?

>- Ignoro si el GILUG està inscrit en aquest registre ni si ens interessa ni si
>complim amb els requisits, però en cas afirmatiu, i si s'implica com a
>entitat en l'organització de l'acte, es podria comptar amb l'Ajuntament per
>fer-ne difussió en la seva programació "socio-cultural" i fins i tot amb
>algun altre tipus d'ajut.

    Es pot mirar...

>- I, finalment, dins d'aquesta idea, es podria fer la Install Party, o
>l'activitat que es fes, en dates de Fires de Girona i colar-ho en la
>programació de l'Ajuntament.
>Resultat: Potser difussió massiva del programari lliure, les seves
>potencialitats, GILUG, etc.
>Handicap: en aquestes marxen molts estudiants si bé algun dels públics
>potencials podria estar interessat en l'acte.

    Per a mi el handicap és fires+barraques=borratxera nocturna=menys
gent a la install...

    Per mi que fires no és una bona alçada, però m'agradaria que tothom
hi digués la seva...

>Bé, no m'embolico més. No sé si és una bona o mala idea, però la pluja és
>així.

    A veure si pedrega :-D

    Vinga, n'anem parlant que sembla que això s'anima :-)

       Guillem