[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-11 08:26:19 UTC

Hola :-)

    Perdoneu el retard en les respostes, ja sabeu... la feina obliga ;-)

>Per això crec que lo primer seria fixar unes dates i a partir d'aquí i
>de la disponibilitat de "personal" començar a montar cosses.
>Ho veig més "estructurat" d'alguna manera ...
>No sé, que en penseu ?

    Jo ho veig bé. De moment es proposa per fires. Jo proposo dues
possibilitats: abans de fires, sobre el 15 d'octubre, i/o passat el SIMO
(no és que el consideri competència directa, simplement és que hi vull
anar :-D ), concretament el 26 de novembre.

       Guillem