[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

marc furtia marcfurti yahoo es
2005-05-05 17:28:27 UTC

El dj 05 de 05 del 2005 a les 12:18 +0100, en/na Guillem Alsina va
escriure:

> [...]
> per a altres coses (sortir, voltar, anar a les atraccions, al certamen,
> a barrakes,...) que no pas per a actes d'aquesta mena, encara que
> tindria la seva gràcia fer-ho per fires.
>
>     Pel tema estudiants si que crec que ho tindríem fotut. Un informàtic
> molt "malaltís" per la seva professió encara vindria, però un estudiant
> normal i corrent... no se, crec que aprofitaria més la resta
> d'activitats de fires que no pas ficar-se en "més del mateix" del que
> toca cada dia...
>
>     Però vaja, és qüestió de mirar-ho. A mi també em faria gràcia fer-ho

D'enquestes si que se'n poden fer ... per alguna cosa tenim la web, no ? :P
però en principi, crec que hauriem de dir 3 o 4 possibilitats on poguer
fer unes jornades com aquestes i llavors, a partir d'aquí, tirar-ho
endavant.
Jo deia lo de barraques per què jo tinc festa de l'universitat i no és
época d'examens. Tan sols per això ho deia, ja que jo com a mínim no
aniria atrefegat per examens i una cosa i l'altre.
Encara que també hi ha més dates en les que no hi ha examens ...(només
faltaria que tot el sant dia fessim examen quan estem a l'uni, quin mal
rollo si fos així ...  :S  )
Quines altres dates es proposarien en principi ?
per què el que no podem fer és fer-ho a corra-cuita, ja que llavors
s'organitza un sarau relativament important i no hi va ni dèu ... (els
mateixos de sempre i prou )
Per això crec que lo primer seria fixar unes dates i a partir d'aquí i
de la disponibilitat de "personal" començar a montar cosses.
Ho veig més "estructurat" d'alguna manera ...
No sé, que en penseu ?
>        Guillem

Marc Furtià