[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

agus problemes tiscali es
2005-05-05 16:54:55 UTC

Otra lus se ha abierto en mi mente.

Seria posible fer unes pseudo classes d'informàtiques ?

M'explico , desenvolupament de la idea :

- Fer una introducció a la informàtica a nivell usuari, sense dir res de Linux
ni dels altres mentre ho anunciem, fent menció dels nostres objectius en les
mateixes. Tipus autobus del yayus.

- Organitzar cursos d'informàtica, a on es cobraria en concepte del lloguer
del local , equip .... , i una aportació per cobrir les molesties del profe
(no un sou, si una gratificació) i una mica per la nostra obra. ( Ostres, de
veritat que semblo un religiós, renoi! ).

- Oferirnos a les AMPA, per fer els cursos subvencionats per la FAPAC .

Jo acabo de fer un, i la veritat, he fet servir un temari que tant es podria
fer servir per Linux com per qualsevol altre, i els i vaig demostrar amb la
KDEMar . I mentre transcorria la classe, deixava anar les avantatges de Linux
en vers a d'altres sistemes. I no es per res , però com a mínim ja tenim una
dotzena de persones que saben que hi ha alguna cosa més en aquest mon.

Güeno, pos eso. Com pensar no costa res...

Fins aviat.