[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-05 14:46:24 UTC

>El que si seria efectiu, seria dissenyar una campanya divulgativa o
>"publicitaria", com a organització no lucrativa

    Si, seria interessant, sens dubte... alguna proposta?

>i escampar la "paraula" :).

    Cony, aquí ja sembla que entrem en temes religiosos :-D i
personalment prefereixo allò de "creixeu i multipliqueu-vos" al qual jo
afegiria "i en el seu defecte feu moltes pràctiques de multiplicació" :-D

>Fent anunci de convocatòries de trobades, suport, anim ....

    Podríem començar una "campanya publicitaria" cap a l'estiu, i
redoblar els esforços a partir del setembre, que tot torna a
l'activitat. Fins llavors, tenim temps d'anar tancant temes.

       Guillem