[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2005-05-06 09:48:16 UTC

El dv 06 de 05 del 2005 a les 09:42 +0200, en/na Xavier Diumé i Felip va
escriure:

Contesto aquest mail perquè és l'últim que m'ha arribat i feia dies
havia tingut problemes amb el correu i no he pogut intervenir en la
discussió.

El cas aquest és semblant al de les Jornades de Torroella, que era
promogut per una iniciativa privada, que no dic que estigui malament, el
contrari.

Però potser veuria més clar que si fos el GiLUG qui comencés un
projecte, que si afegissin empreses, ajuntaments i qui vulgui i no al
revés :)
Ara a falta d'iniciatives... ja que sembla que a vegades costa arrencar
amb alguna activitat.

> Si, és una organització sense ànim de lucre. Però quan s'ha de muntar
> alguna cosa (per exemple una install party) calen diners. I si es vol fer
> ben fet encara més. Sinó per que de vegades a la llista es parla de
> "demanar ajuts"? No dic que s'hagin d'invertir en accions de Google, es
> tractari d'un calaix amb l'objectiu de promoure el programari. Només és
> una idea.

El que feia temps es va comentar de demanar uns ajuts era per la creació
i distribució de cds amb GNU/Linux, però crec que ja no fa falta.

Si volem repartir GNU/Linux demanem a Ubuntu que ens envii unes
caixes :)

> A més no son 100.000€. Em penso com a màxim son 3000 per projecte.
>
> Salut

Salut!

P.D. Les fotos de la install party de banyoles les té algu?
--
Eduard Carreras i Nadal <>
Clau pública: http://www.redlabel.org/keys/eduard_at_redlabel.asc