[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-11 08:40:52 UTC

>No t'ho agafis malament Guillem, però no em sembla la manera de la qual
>el gilug ha de fer les coses.

    No m'agafo pas cap crítica constructiva de mala manera, i és més, us
agraeixo a tots la sinceritat que demostreu en parlar sense embuts :-)

>En alguna altra ocasió em sembla que ja he
>donat el meu punt de vista sobre la relació que, al meu entendre, ha de tenir
>el gilug amb el sector privat, i bàsicament es resumeix en independència. És
>a dir, si alguna empresa vol col·laborar amb el GiLUG de manera anònima i
>sense ànim de lucre perfecte, però si no és així em sembla que és aprofitar
>uns recursos humans i tècnics que no van destinats a això.

    Totalment d'acord. Jo de fet ja he dit abans que no volia obtenir
guanys directes amb l'organització d'aquest acte, només és que tenia
ganes d'organitzar-lo des de fa molt, i ara que tinc les instal·lacions
adequades, m'hi he llançat de cap... i clar, com que sóc impulsiu, he
llançat la proposta a l'aire sense pensar en gaire res més. Mea culpa :-)

> Home, i tenint en compte que el GiLUG és una organització sense ànim de
>
>lucre... què en faríem de 100.000 euros? ;);)

    Home, jo se d'alguns locals on les senyoretes que hi ha, si et veuen
venir amb la cartera plena et fan... bé, no, seriosament :-D

    Amb qualsevol mena de subvenció ens podem plantejar muntar diverses
iniciatives i actes. Per exemple, no seria interessant tenir una aula en
algun lloc amb ordinadors i poder fer cursos gratuïts de programari
lliure per a gent sense recursos? naturalment el manteniment
d'instal·lacions així costa uns diners, encara que et trobis amb
professorat voluntari i que et cedeixin una aula, o els ordinadors. A fi
de comptes, qui et cedeix el lloc i l'electricitat també té unes despeses!

    En un missatge anterior a la llista he plantejat de fer un sopar per
parlar del que es podria fer per fires. També podríem discutir si tenim
en ment alguna activitat social que pugui necessitar d'una subvenció, o
algun projecte d'aquest tipus que pugui necessitar una inversió...

       Guillem