[gilug.org] "Install Party" a Girona - Proposta d'activitats

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2005-05-06 07:42:09 UTC

> Home, i tenint en compte que el GiLUG és una organització sense ànim de
> lucre... què en faríem de 100.000 euros? ;);)

Si, és una organització sense ànim de lucre. Però quan s'ha de muntar
alguna cosa (per exemple una install party) calen diners. I si es vol fer
ben fet encara més. Sinó per que de vegades a la llista es parla de
"demanar ajuts"? No dic que s'hagin d'invertir en accions de Google, es
tractari d'un calaix amb l'objectiu de promoure el programari. Només és
una idea.

A més no son 100.000€. Em penso com a màxim son 3000 per projecte.

Salut

--
Xavier Diumé i Felip
http://www.dilblog.org