[gilug.org] Ubuntus per distribuir Todos los encabezados

inatica.com info inatica com
2005-03-19 09:31:38 UTC

> No hi estic d'acord. D'entrada he de dir que aquestes jornades em semblen
una
> molt bona manera de donar publicitat al programari lliure, però és una

De fet és la meva intenció. Donar-lo a conèixer a tothom.

> iniciativa privada no organitzada pel gilug, i per la qual cosa crec que no
> és adient que s'hi posi el logo, ja que nosaltres no hi muntem res. I

De fet, hi ha organitzadors, patrocinadors i col.laboradors. Jo ho havia dit
per la part de col.laboradors, on empreses o particulars poden aportar
qualsevol ajuda.

> evidentment no cal dir que també és una molt bona manera per a l'empresa
que
> ho munta de fer publicitat gratuïta (i no vull que sembli que hi tinc res
en
> contra).

La veritat és que si no es munta amb empreses, fer-ho a nivell particular (o
a través d'alguna associació) pot ser una mica difícil per la falta de
recursos per poder muntar alguna cosa així (no dic que impossible, per què
amb esforç tot es pot fer). Poder només calen iniciatives, i poden ser molt
més bones que la que jo he tingut per montar aquesta jornada.

Una altra cosa a dir és que les empreses que hi participen són modestes, com
la meva, i també hi participa algun particular, que, com veieu, no està
encarat únicament a donar publicitat a les empreses, però bueno, crec també
que és una altra manera de promocionar el software lliure. També val a dir
que totes les empreses han participat desinteressadament.

> Em sembla que el més normal -tot i que fins i tot això s'hauria de
> decidir aquí- seria que alguna empresa patrocinés els actes del gilug, però
> l'inrevés no ho trobo lògic. Evidentment, és només la meva opinió.

I com a opinió també s'ha de respectar, el que decidiu ho trobaré bé. Ojalà
totes les empreses poguessin col.laborar com dius per patrocinar actes del
gilug. Penseu que encara que estem parlant d'empreses no estem parlant de
recursos. Moltes vegades no és pot comparar, però el que si que s'ha de
reconèixer és que estem parlant d'unes empreses i no d'unes associacions
sense ànim de lucre.

Torno a repetir el que havia dit abans... el que decidiu ho trobaré correcte
i encertat.

Rafael Martín Soto

www.inatica.com