[gilug.org] Ubuntus per distribuir

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-03-19 05:07:59 UTC

A Dijous 17 Març 2005 19:02, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Bones,
> ahir em van trucar de Seur que havien arribat les Ubuntus per
> repartir :D
> Vaig demanar:
>  * Intel/x86 - 150
>  * PowerPc   -  30
>  * AMD64     -  20
>
> Quan més aviat ho tingui ho porto a la màquia no?
>
> Algu té temps per currar-se algun cartell o algu diguent que tenim
> ubuntus per donar?

Bon dia,

si hi no hi ningú amb gust que el faci, ja el faré jo el cartell :-P.  Pel que
fa a com s'han de repartir les Ubuntus, crec que essent realistes amb que
se'n quedin 50/5/5 a la Màquia de moment ja passaríem, i la resta podrien
anar a les biblioteques o a les jornades de Torroella o a on faci falta.

<off-topic>
I parlant de la Ubuntu, per si a algú li calen raons per provar-la, he de dir
que darrerament n'he instal·lat unes quantes i és _espectacular_ la feinada
que han fet aquesta gent. Al meu portàtil (ibook g4) li tinc des de fa un mes
aproximadament i ja he arraconat definitivament la sid (sóc un traïdor,
si :-P). Tot el que ha de funcionar funciona a la primera: sleep, 3d, so,
wireless a través de dongle usb, etc. Realment vaig flipar. I llavors hi ha
el tema de les actualitzacions de paquets: la hoary (versió "inestable") és
com una sid però amb actualitzacions cada 1/2 hora o menys, i no exagero!
I amb tot això resulta que quan el kde 3.4 encara no ha entrat a debian sid,
ja fa una setmana que està a ubuntu hoary, i el mateix passa amb el gnome
2.10, amb l'openoffice.org2, etc. I no patiu per l'estabilitat, sembla la
distribució de "las abuelitas" ;)

També l'he instal·lat en màquines x86 i el tema és igual, senzillament és
collonuda.

Jo era un dels que vaig dir més d'un cop que era la distro de moda i que segur
que era com la resta, però realment -de moment, i ja veurem com evoluciona,
cal tenir en compte que és molt jove- potser és la millor que he provat.

Ah, i per cert, el kde 3.4 és bestiaaaaaal :-)~
</off-topic>

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature