[gilug.org] Ubuntu Hoary Nvidia i mplayer

espi gilug espipinxo com
2005-03-29 12:53:54 UTC

Bones,

Resulta que vaig provar l'ubuntu a la feina i em va agradar molt.
Tenia debian i ara he instal.lat ubuntu al meu PC, em vaig instal.lar la
warty.

Un cop tenia la warty amb XFree, vaig actualitzar a hoary
vaig instal.lar les x.org peró ara els drivers propietaris de nvidia
no m'acaben de funcionar , i suposo que degut a que no van del tot bé ,
també tink problemas amb el mplayer i alguna altre coseta.

l'mplayer em posa segmentation fault.

algu té alguna idea de si s'ha de fer alguna cosa especial perquè
funcioni les x.org amb nvidia.

je me baixat l'instal.lador de nvidia
i llavors a l'arxiu xorg.conf hi ha afegit que vagi amb el driver nvidia
enlloc del nv que hi havia per defecte
pero .. arriba a funcionar però no del tot perquè si activo el 3d peta.

no se. he mirat una mica per google, pero no acabo de veure res concret
no se si algu te alguna idea m'aniria de fàbula.

gràcies.