[gilug.org] Ubuntus per distribuir

inatica.com info inatica com
2005-03-17 21:28:19 UTC

> Jo trobo que sí, bueno de fet pots enviar el mateix mail que m'has
> enviat a mi però a la llista general i ho discutim allà? és que vaig
> fer la comanda pel gilug i prefereixo que ho decideixo tot gilug :)

Doncs això.... el que m'has dit, és el que he fet, just després d'enviar-te
el correu, he pensat el mateix que tu, que ja que ho has anunciat a gilug,
doncs deu ser gilug el que ho decideixi.

També he pensat que si es decideix al final que si, es podria incorporar
gilug com a web col.laboradora de la jornada... seria un bon moment i lloc
per publicitar a gilug a través d'aquesta jornada :).

De moment us puc avançar que la Generalitat ens ha donat 100 CD'S amb
software lliure i en Català, i MundoLinux ens ha donat 150 revistes per
repartir entre els assistents, però crec que el que més faltaria seria que la
gent es pogués emportar una distribució de Linux LIVE-CD a casa. En Toni
Mirabete, autor de la Catix, també mirarà de portar alguna distribució, però
tampoc sabem la quantitat que podrà portar al final (que seria la distribució
perfecta, ja que la seva està directament en Català).

Us puc facilitar les dades (actuals però no definitives), per saber més o
menys la gent que tenia previst donar cd's, doncs ja hi ha gent que utilitza
Linux i, per tant, ja el coneix. Només he comptat la gent que utilitza
windows i és la que realment estaria interessada en testejar la versió LIVE-
CD. És:

72 distribucions de Linux com a mínim (si es pogués donar una a cada assitent
seria genial), entre les que hi ha:

7 AMD
1 POWERPC
64 X86

Us ho deixo a les vostres mans i decidiu el que creieu més convenient, jo
faré el possible igualment i tampoc vull que hi hagi gent que esperava la
distribució que us ha arribat i ara es quedi sense.

Salutacions.

Rafael Martín Soto

www.inatica.com