[gilug.org] Ubuntus per distribuir

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-03-19 05:50:12 UTC

A Dijous 17 Març 2005 22:28, inatica.com va escriure:
> Doncs això.... el que m'has dit, és el que he fet, just després d'enviar-te
> el correu, he pensat el mateix que tu, que ja que ho has anunciat a gilug,
> doncs deu ser gilug el que ho decideixi.
>
> També he pensat que si es decideix al final que si, es podria incorporar
> gilug com a web col.laboradora de la jornada... seria un bon moment i lloc
> per publicitar a gilug a través d'aquesta jornada :).

No hi estic d'acord. D'entrada he de dir que aquestes jornades em semblen una
molt bona manera de donar publicitat al programari lliure, però és una
iniciativa privada no organitzada pel gilug, i per la qual cosa crec que no
és adient que s'hi posi el logo, ja que nosaltres no hi muntem res. I
evidentment no cal dir que també és una molt bona manera per a l'empresa que
ho munta de fer publicitat gratuïta (i no vull que sembli que hi tinc res en
contra). Em sembla que el més normal -tot i que fins i tot això s'hauria de
decidir aquí- seria que alguna empresa patrocinés els actes del gilug, però a
l'inrevés no ho trobo lògic. Evidentment, és només la meva opinió.

> [...]
> utilitza windows i és la que realment estaria interessada en testejar la
> versió LIVE- CD. És:
>
> 72 distribucions de Linux com a mínim (si es pogués donar una a cada
> assitent seria genial), entre les que hi ha:
>
> 7 AMD
> 1 POWERPC
> 64 X86
>
> Us ho deixo a les vostres mans i decidiu el que creieu més convenient, jo
> faré el possible igualment i tampoc vull que hi hagi gent que esperava la
> distribució que us ha arribat i ara es quedi sense.

Nota: Si fas clic a "respondre" mira que no enviï la meva adreça de correu en
el cos del mail, és pel tema de l'spam. Tot i que el mailman les
semi-emmascara és una mala pràctica.

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg