[gilug.org] Ubuntus per distribuir

inatica.com info inatica com
2005-03-17 18:49:24 UTC

Hola a tothom... he enviat aquest correu a l'Eduard, però veig convenient que
tota la llista hi pugui participar..

Em dic Rafael Martín, i he organitzat la I Jornada de Software Lliure del
Baix Empordà (http://jornades.inatica.com). En el seu dia vaig deixar un
missatje a la llista.

Estic pendent per veure si m'arriben també CD'S d'UBUNTU, però el tema és que
vaig rebre una comanda fa temps (abans de tenir l'ideia d'organitzar la
jornada) i fins que no surti la següent distribució no m'enviaran els
següents. Estic parlant amb la gent d'UBUNTU a veure si em poden enviar la
comanda de la versió actual (que el dia de la jornada ja serà l'antiga), però
no és segur que m'arribin els CD'S pel dia de la jornada. La meva il.lusió
era repartir els CD'S a la jornada, i així contribuïr a que tothom que no
utilitza linux sortís amb una distribució a les seves mans cap a casa, però
no se si serà possible.

Aquests CD'S que han arribat, són per la gent de la llista o creieu que es
podrien distribuir a la jornada si no arribessin a temps els que he demanat?
Ho dic per què si no m'arribessin els que he damanat, crec que es podria
col.laborar amb la jornada repartint aquests cd's, i quan m'arribin els de la
distribució nova, us els donaria a vosaltres. Vaig fer una comanda
semblant... si mal no recordo eren 150u. x86, 50u. AMD, i 25u. POWERPC.

De moment tenim unes 115 persones apuntades, però el tope són 120, o sigui
que segur que sobrarien CD'S. A mi em queden uns 10 o 15 de la mateixa versió
que us ha arribat.

Tampoc voldria que hi hagués gent interessada i es quedés sense per culpa de
destinar-los a la jornada.

Si ens quedem sense per la jornada, no passa res, doncs a la jornada ja
avisarem a la gent que els poden demanar, o descarregar-los gratis, i on
poden fer-ho.

Salutacions

Rafael Martín Soto

www.inatica.com