[gilug.org] Ubuntus per distribuir

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2005-03-17 18:48:30 UTC

El dj 17 de 03 del 2005 a les 19:32 +0100, en/na Jordi Massaguer i Pla
va escriure:
>  Què us semblaria donar-ne alguns a algunes
> biblioteques per a què més gent hi tingui accés?
>
>  Jo en vaig demanar també alguns (50 i386) per al grup
> d'usuaris linux de la Pompeu Fabra i n'he donat un a
> la biblioteca (han arribat aquest matí).

Osti jo també sóc de la Pompeu França 8-)

ja he llegit el teu mail a linux-upf ;-)

Dons sí, podriem fer un llistat de biblioteques de les comarques
gironines i voluntaris per distribuir-ho, com allò que vam començar fa
un temps ja...

Fins i tot si qui porta els cds a la biblio vol fer una xerradeta o una
mini demo estaria bé ;)

Salut!