[gilug.org] Ubuntus per distribuir

Jordi Massaguer i Pla jjordicat yahoo es
2005-03-17 18:32:13 UTC

 Què us semblaria donar-ne alguns a algunes
biblioteques per a què més gent hi tingui accés?

 Jo en vaig demanar també alguns (50 i386) per al grup
d'usuaris linux de la Pompeu Fabra i n'he donat un a
la biblioteca (han arribat aquest matí).

Trobo que estaria bé, ja que hi tindria accés molta
gent. Per exemple a la biblioteca de la UdG.

Què us sembla?

jordi

--- Eduard Carreras i Nadal <>