[gilug.org] Sobre el tema de la ràdio i el futbol

marc.tarreswanadoo.es marc tarres wanadoo es
2005-03-14 18:09:59 UTC

Hola!

Sento obrir un fil nou, però és que des d'on escric no tinc els mails anteriors de la llista i no els puc contestar. Només volia agrair la resposta de l'Albert sobre les capacitats de l'ALSA, que estudiaré amb atenció.

A part, dir que el canal de TV en qüestió és algun d'Al-Jazeera (no és conya, m'han assegurat que és veritat!). El que ja no sé és a quin satèl·lit s'agafa. Suposo que al de Digital+ no, no crec que es tirin pedres a sobre el seu teulat oferint en obert un partit que ells donen en pa-i-perdiu.

Salut!

Marc