[gilug.org] (sense assumpte)

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-07-23 09:15:12 UTC

Hola,

Per fi us faré la pregunta del milió (recordeu que soc novell i inexpert).

Tinc una distribució (suse 9.3) amb tota una sèrie de programes instal·lats i
d'altres d'instal·lables a través del YaST i del DVD de la pròpia
distribució.

La meva pregunta és: Com s'instal·la un programa nou que jo no tingui o una
llibreria o arxiu?. Es tracta de baixar-e i instal·lar-me "freepats" una
col·leció de 30 mb d'instruments MIDI que sembla ser que serien les
soundfonts del timidity.

Dani