[gilug.org] (sense assumpte)

Xavi xamanvirtual wanadoo es
2005-07-24 12:03:50 UTC

Possiblement estan comprimits. Primer s'han de descomprimir al directori on
els guardaras. Segurament amb l'Ark funcionarà. Recorda que si els vols
guardar a un lloc que no és el teu home, ha de ser el root que ho faci.
Si l'arxiu és un rpm: has de teclejar com a root rpm -ivh
arxiudelsfreepats.rpm.
De totes maneres, vigila que el timidity només és un reproductor de mids
(força cutre, per cert), i no et solucionarà el problema que tens amb el
Rosegarden.
Una vegada fet, has d'editar els arxius de configuració del programa
a  /etc/timidity i dir-li on trobarà el directori dels freepats.
Pot-ser és una mica liat, no? Per què no proves una distro que ho tingui tot a
punt?
La Suse que parles no està preparada per multimèdia seriosa i als musics
professionals-novatos informàtics ens porta molts maldecaps.
Jo de tú feria una cosa: baixa't aquesta distribucio Live i la proves, ja em
diràs què.
http://demudi.agnula.org/images/1.2.1/demudi-live_1.2.1_i386.iso
I si t'agrada i tens tot el que necessites baixa't la instal.lable:
http://demudi.agnula.org/images/1.2.1/demudi-install_1.2.1_i386.iso
Una altra recomanació: veig que encara t'estas barallant amb el midi. És
millor passar del midi intern (sobretot si la tarjeta és integrada) i fes
servir un sinte extern.
Aquests dies estic provant el portàtil amb el demudi conectat al port USB al
teclat http://www.scavino.it/yamaha_psr295.htm
del nen i és una passada. Tot detectat a la primera. Tot integrat:kernel de
baixa latència, composició midi, afinadors, metrònoms, gravació audio
multipista, caixes de ritme, fx's, postproducció i masterització, i gravació
de cds.   Els del projecte agnula s'ho han currat de debó.
De totes maneres fa falta tenir per mà els conceptes d'aquests programes, una
cosa és  saber Linux i l'altra dominar el tema d'audio professional.

Salutacions

Xavi

A Dissabte 23 Juliol 2005 11:15, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va escriure: