[gilug.org] Software audio professional

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-07-21 14:41:35 UTC

A Dijous, 21 de Juliol de 2005 15:17, Lleïr Borràs Metje va escriure:
> Hola bones, fa un temps que estic buscant algun software sota linux per
> poder treballar amb multiples pistes, mesclar, grabar, posar efectes, ...
>
> Estic en un grup de música de girona que ens hem fet el nostre primer CD i
> ho hem fet sota windows amb un software de la casa Steinberg que es diu
> Nuendo, pero m'agradaria passar a linux tot el sistema.

Hola, sóc en Dani Fossas, músic retirat, i t'haig de dir que jo també estic
interessat en software lliure per tema de música. He obtingut un parell
d'adreces d'en Marcos Gugliemeltti, d'Argentina, que et poden interessar com
a informació. Són: http://www.pc-musica.com.ar i http://www.musix.org.ar. Hi
ha molta informació, espero que et serveixi d'alguna cosa. Ja m'ho diras.

Dani