[gilug.org] Software audio professional

Albert Martin albert martin gmail com
2005-07-21 14:19:02 UTC

Tens el projecte AGNULA (http://www.agnula.org/), que és una
distribució orientada a audio.

Llavors com a software concret, tens el Rosegarden
(http://www.rosegardenmusic.com/) que seria el millor clon de
l'arxifamós software per Win i Mac CUBASE (també de Nuendo).

Si vols treballar "una mica bé" amb audio a gnu/linux hauràs de fer
servir JACK (http://jackit.sourceforge.net/), que és una API per
treballar amb hardware de so amb molt baixa latència i alt ample de
banda. Seria algo semblant als drivers ASIO per windows.

A la pàgina de jack tens un apartat d'aplicacions, on es llisten un
munt de programes lliures que fan servir jack (entre ells
lanteriorment citat rosegarden).

jo tinc una audiotrak maya 44 USB, però encara no he tingut
l'oportunitat de jugar-hi en linux :(

espero que et serveixi d'ajuda, salut

albert