[gilug.org] Software audio professional

Lleïr Borràs Metje lleir hades udg es
2005-07-21 13:17:22 UTC

Hola bones, fa un temps que estic buscant algun software sota linux per poder
treballar amb multiples pistes, mesclar, grabar, posar efectes, ...

Estic en un grup de música de girona que ens hem fet el nostre primer CD i ho
hem fet sota windows amb un software de la casa Steinberg que es diu Nuendo,
pero m'agradaria passar a linux tot el sistema.

Com a informacio adicional he de dir que la nostra tarja de so es una Motu 828
MK II .

Moltes gràcies.

Lleïr Borràs i Metje
/*Secretari d'AEIGI*/
www.elsberrosdelacort.org

NeHoS the Conquerer

42 a 40==>Gimli fill de Gloin Powah :-DDDD