[gilug.org] Llicència articles web

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-01-21 11:10:50 UTC

A Divendres 21 Gener 2005 11:39, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Fins avui no hi havia caigut, però no tenim cap mena de llicència sobre
> els articles publicats a la web del gilug.
>
> Què us sembla aplicar la Creative Commons? molts sites publiquen sota
> aquesta llicència.
>
> Més info a http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/es/deed.ca

Em sembla perfecte. Tot i que... ¿algú podria fer un resum de les diferències
entre tipus de llicències lliures? O:) És que no tinc clar que sigui la més
adient, perquè també n'hi ha d'altres, com la GFDL
(http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) que seria la GPL per a documentació, o
la BSD (http://www.opensource.org/licenses/bsd-license.php). En fi, que si
algú té clares les diferències i avantatges/inconvenients de cadascuna i ho
vol compartir, doncs ja ho sap :)

De tota manera, suposo que l'important és que quedi clar que és documentació
lliure, o sigui que si ningú té ganes de mirar detingudament aquestes
llicències (que solen ser pesades de llegir), per mi ja s'hi pot posar la CC
que proposava l'Eduard.

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg