[gilug.org] Repositori de codi

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-01-07 10:48:10 UTC

Albert wrote:

> [...]
>
>Es crea una imatge amb un codi que l'usuari ha d'entrar en un camp del
>formulari, així ens assegurem que és un humà qui ha escrit (no un bot).
>
>M'he decidit a programar-lo jo mateix després de googlejar una bona
>estona sense trobar res que em servís.
>
>Ara voldria aportar-lo a la comunitat perquè a ningú li passés el mateix
>que a mi, i el pugui trobar lliure i ràpidament. La qüestió és que
>realment passo de donar-me d'alta a freshmeat/sourceforge o similars per
>aquesta xorrada, i no tinc cap lloc on pujar-ho.
>
>Seria possible posar-ho a la web del gilug? (en un directori mateix, o a

Bones albert, jo vaig fer una xorrada d'script i la vaig penjar a les
receptes del  www.gilug.org
el link es:
http://gilugsite.sourceforge.net/?q=node/view/223
el que no se es si el google pasa per el gilugsite o no... unes proves:
http://www.google.com/search?q=script+bash+directoris+espais&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox&rls=org.mozilla:ca-AD:unofficial
Aquest res de res :'(
he posat gilug al google i no sortim, l'haurem d'indexar d'alguna manera :-D