[gilug.org] Repositori de codi

Albert albert indymedia org
2005-01-05 20:51:02 UTC

He fet un petit script en php per fer una mena de "protecció anti-spam"
en els comentaris (a petició d'un amic que té un blog i li emplenaven
els comentaris d'spam).

Es crea una imatge amb un codi que l'usuari ha d'entrar en un camp del
formulari, així ens assegurem que és un humà qui ha escrit (no un bot).

M'he decidit a programar-lo jo mateix després de googlejar una bona
estona sense trobar res que em servís.

Ara voldria aportar-lo a la comunitat perquè a ningú li passés el mateix
que a mi, i el pugui trobar lliure i ràpidament. La qüestió és que
realment passo de donar-me d'alta a freshmeat/sourceforge o similars per
aquesta xorrada, i no tinc cap lloc on pujar-ho.

Seria possible posar-ho a la web del gilug? (en un directori mateix, o a
una pàgina nova del drupal, no sé)

albert