[gilug.org] disculpes i aclariments

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-02-22 18:18:17 UTC

Hola,
he tornat a intentar instal·lar els dos paquets de que parlava per diferents
mitjans.

1-Amb el Yast, on vaig a instal·lar/desinstal·lar software,
selecciono els dos paquets que crec que necessito (dssi i fluidsynth-dssi)
accepto (la instal·lació, és clar), em damana que hi introdueixi el DVD 1'(ja
hi és), ignoro, "la instal·lació del paquet ha fallat", li demano que
m'ensenyi els detalls:

ERROR(InstTarget:E_RpmDB_subprocess_failed)
---
2005-02-21 23:15:45 dssi-0.4-2.x86_64.rpm install failed
rpm output:
error: read failed: Input/output error (5)
/var/adm/YaST/InstSrcManager/IS_CACHE_0X00000001/MEDIA/suse/x86_64/dssi-0.4-2.x86_64.rpm:
not an rpm package (or package manifest): Input/output error

2-A través de la consola root,
linux:~ # rpm -ivh dssi.rpm
error: open of dssi.rpm failed: No such file or directory

3-Clicant, un cop indroduit el DVD 1', sobre el paquet, al konqueror apareix
el camí: (icona) file:/media/dvdrecorder/suse/x86_64/dssi-0.4-2.x86_64.rpm
premo un "botó" que em remet al Yast, "Install package with Yast", i vaig a
parar al Yast, on es repeteix l'operació anterior.

Total, que estic igual, no acabo de trobar la manera,
més endavant ja miraré amb paquets que estiguin a altres fonts, però haig de
veure si, de moment em funciona lo més senzill.

Apa, salut,

Dani

A Dilluns, 21 de Febrer de 2005 10:02, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure: