[gilug.org] [GiLUG] Problemes amb el WEP

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-02-22 18:04:59 UTC

On Wed, 16 Feb 2005 20:13:02 +0100, unkn0wn wrote:
> Hola Marc,

>      Un altre possible cosa a mirar es de provar, si pots un altre
>      driver de la targeta (el de Windows que fas rutllar amb el
>      Ndiswrapper).

Pos al final ha sigut això! Ho penjo per si algú s'hi trobat/s'hi
trobarà, i així tancar el fil. Primer de tot dir que uso debian-Sarge,
el ndiswrapper 0.11 (dels paquets oficials, ara ja van per la
0.12+1.0rc2-1). El meu chipset és el BCM4306 (rev 02), i el driver que
usava era el bcmwl.inf (baixat de dell). Al final he anat a la
wikipedia de la web oficial
(http://ndiswrapper.sourceforge.net/phpwiki/index.php/List?PHPSESSID=c4086ecb23257674b1795d3065de58c9)
i he vist aquesta entrada:

                 Card: Acer Aspire 1623LMi 54mbps
                 Chipset: Broadcom BCM4306 (rev 03)
                 pciid: 14e4:4320
                 Driver: WinXP provided driver by Acer
                 Other: Works with WEP and WPA with either CCMP/AES or
TKIP ciphers
                          Tested on Gentoo Gnu/Linux - Ndiswrapper
0.10 official ebuild (XDR)

Doncs així que he provat de baixar-me el driver, i aquest cop he fet
servir el bcmwla.inf (amb la 'a'). Aquest cop ha funcionat a la
primera! Estic ben content :D Ara em toca configurar-ho perquè quan
insertes la tarja carregui la configuració i llestos!

Gràcies unkn0wn  xDDDDDD (com et vaig dir, tota ajuda és poca!)

Salut,

Marc.