[gilug.org] [GiLUG] Problemes amb el WEP

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-02-16 22:59:46 UTC

On Wed, 16 Feb 2005 20:13:02 +0100, unkn0wn wrote:
>      En primer lloc, podries dir quina versió del ndiswrapper fas
>      servir? Les versions anteriors a la 0.9 donen forces problemes,
>      el millor que pots fer en primera instància és baixar la darrera
>      versió del CVS (tot i que suposo que serà de les primeres coses
>      que has provat).

L'últim no he provat, però tinc la 0.11 (em sona haver llegit pel wiki
que ja l'havien fet xutar amb WEP (no amb el WPA).

>      Un altre possible cosa a mirar es de provar, si pots un altre
>      driver de la targeta (el de Windows que fas rutllar amb el
>      Ndiswrapper).

Primer provaré de fer servir l'hexa i després si no canviaré el driver
que uso (tot i que repeteixo que em sona haver llegit que el driver ja
havia estat provat amb WEP, miraré si ho puc comprovar, si no el
canvio i llestos!)

>      Com a seqüència de les comandes, si no vaig errat es recomana:
>
>      iwconfig wlan0 essid <essid>
>      iwconfig wlan0 channel <canal>
>      iwconfig wlan0 mode <mode>
>      iwconfig wlan0 key <hexa_key>

El channel és necessari? A mi me'l pilla per defecte sense haver-lo de posar.

>      No crec que t'hagi sigut de gaire ajuda, però per intentar-ho que
>      no quedi.

Ei s'agraeix l'ajuda, tota és poca :D

>      Ens veiem demà a classe ;)

i tant :D