[gilug.org] [GiLUG] Problemes amb el WEP

unkn0wn unkn0wn wanadoo es
2005-02-16 19:13:02 UTC

Hola Marc,

     En primer lloc, podries dir quina versió del ndiswrapper fas
     servir? Les versions anteriors a la 0.9 donen forces problemes,
     el millor que pots fer en primera instància és baixar la darrera
     versió del CVS (tot i que suposo que serà de les primeres coses
     que has provat).

     Un altre possible cosa a mirar es de provar, si pots un altre
     driver de la targeta (el de Windows que fas rutllar amb el
     Ndiswrapper).

     I finalment tot i que pot semblar una cosa molt rara, pots
     intentar de posar la clau en hexadecimal, es a dir sense el s:

     iwconfig wlan0 key <password_en_hexa>

     Com a seqüència de les comandes, si no vaig errat es recomana:

     iwconfig wlan0 essid <essid>
     iwconfig wlan0 channel <canal>
     iwconfig wlan0 mode <mode>
     iwconfig wlan0 key <hexa_key>

     En el meu cas (faig servir Debian) ho tinc tot posat a
     /etc/network/interfaces (eth1 es la meva tarja WiFi, i iface es
     perquè faig servir el ifscheme) per comoditat :

     iface eth1-home inet static
           address X.X.X.X
           netmask X.X.X.X
           network X.X.X.X
           broadcast X.X.X.X
           gateway X.X.X.X
           wireless_essid el_meu_essid
           wireless_mode Managed
           wireless_ap any
           wireless_nick el_meu_nick
           # ara la key en hexa
           wireless_key XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

     No crec que t'hagi sigut de gaire ajuda, però per intentar-ho que
     no quedi.

     Ens veiem demà a classe ;)

--
:[ Never coming dowN, never falliNg dowN... ]: