[gilug.org] [GiLUG] Problemes amb el WEP

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-02-22 19:22:31 UTC

Sembla que necessitaré més ajuda :DDDDDDDDDDD

Primer vull deixar clar que el tinglado ja em funciona. El que em
passa és que a vegades no m'agafa les claus wep. M'explico. Tinc
aquesta entrada a /etc/network/interfaces (uso debian, pels que no
hagin llegit els altres mails):

# The wireless card :D
auto wlan0
iface wlan0 inet static
	name Tarja wireless
	address 192.168.0.8
	netmask 255.255.255.0
	broadcast 192.168.0.255
	network 192.168.0.0
	gateway 192.168.0.1
	wireless_essid el-meu-essid
	wireless_mode Managed
	wireless_key [1] s:pwd1 key [2] s:pwd2 key [3] s:pwd3 key [4] s:pwd4

Doncs si després faig un iwlist wlan0 encryption em surt:

hope:/home/marc# iwlist wlan0 encryption
wlan0     2 key sizes : 40, 104bits
              4 keys available :
                [1]: off
                [2]: off
                [3]: off
                [4]: off
          Current Transmit Key: [1]
          Security mode:restricted

Després intento tornar a entrar les claus (manualment amb un iwconfig
wlan0 key [1] ...), i me les agafa totes menys la primera. Quan ho
torno a fer ja funciona o_O??? Segurament és problema del driver, però
pregunto per si algú li ha passat res semblant.

Bé, ja paro que ja canso amb el tema :D

Vinga salut!

Marc.