[gilug.org] Info de l'MLDonkey

Marc Tarrés pardalet_empordanes yahoo es
2005-08-11 18:43:43 UTC

Dani,

em sembla que et fas un embolic entre el KMLDonkey (la interfície
gràfica [1]), la base (mlnet) i l'arrel. L'arrel no és ben bé el
directori de descàrregues. De fet, és el directori superior, des d'on
'penja' l'incoming. Aquest directori 'arrel' pot ser qualsevol, el que
tu et vagi bé. Simplement el què s'ha de fer, tal com s'explica al FAQ
que ha comentat en Xavier, és executar l'mlnet des d'aquell directori la
primera vegada que facis servir el programa [2]. Així, se't crearan tota
una sèrie de directoris i fitxers de configuració, que ja podràs
modificar còmodament amb la teva interfície gràfica preferida.

Quan et diu el KMLDonkey que no es pot connectar a la base, suposo que
el què passa és que no s'està executant l'mlnet. Diria que hi ha d'haver
alguna configuració que fa que a, l'engegar la interfície gràfica,
arrenqui també alhora la base.

Però vaja, per comprovar-ho definitivament, prova això: obre una
consola, ves al directori que vulguis que sigui la teva arrel, executa
mlnet (o PATH_AL_MLNET/mlnet) i deixa-ho que ruli. Tot seguit, obre el
KMLDonkey i a veure si ja rutlla. Configura-ho perquè el mateix
KMLDonkey arrenqui el mlnet, i voilà! la propera vegada només clicant la
icona del KMLDonkey ja hauria d'anar tot bé.

Per acabar, aquí tens un script que faig servir jo perquè m'arrenqui tot
junt (mlnet+sancho [3]), i a més, permet que la base segueixi funcionant
fins i tot si fas un logout (útil si comparteixes l'ordinador amb altres
usuaris com faig jo). Tota la gràcia està en el nohup, eina que no
coneixia i que em va descobrir un col·lega del GiLUG :P

Aquest és l'script:

#!/bin/bash
cd ~/mula
nohup /usr/local/mldonkey-2.6.0/mlnet &
/usr/local/sancho-0.9.4-43-linux-fox/sancho -b &

Com es pot veure, la meva 'arrel' és ~/mula, i tinc tant la base com el
GUI a /usr/local.

Espero haver-me explicat bé i haver resultat d'ajuda.

Salutacions,

- --

 Marc Tarrés Deulofeu

 pgp_public_key_id: 90FC814B

[1] Jo faig servir el Sancho i em va la mar de rebé:
http://sancho-gui.sourceforge.net/

[2] Des d'una consola evidentment. No he fet servir mai el KMLDonkey,
ignoro si tot això ja t'ho fa ell solet quan l'obres per primer cop.

[3] És molt trist, però a mi l'opció aquesta perquè arrenqui tot junt no
em funciona... xS