[gilug.org] Info de l'MLDonkey

Xavi xdepalau gmail com
2005-08-11 22:40:27 UTC

Descarrega aixo al teu direcori personal (p.e. /home/dani/bin/, crea
una nova carpeta, si cal):
http://download.berlios.de/pub/mldonkey/spiralvoice/cores/Linux/mldonkey-2.6.2.static.i386-Linux.tar.bz2
obre el terminal i descomprimeix l'arxiu allà on l'has descarregat.
1) cd /home/dani/bin (o la ruta on l'has deixat)
2) tar jxvf mldonkey-2.6.2.static.i386-Linux.tar.bz2
3) Queda't amb el lloc on has descomprimit el mlnet
4) Obre el kmldonkey, obre el diàleg "configura la connexió" i li dius
que la base està a /home/dani/bin...etc etc/ mlnet (ruta on l'has
deixat)
i l'arrel on hi vols guardar els arxius a compartir (p.ex
/home/dani/bin/mldonkey)
Si ho fas així, els arxius que s'estan descarregant estaran a
/home/dani/bin/mldonkey/tmp i els acabats a
/home/dani/bin/mldonkey/incoming/files (és un exemple)
Pots posar com a opció que engegui la base (mlnet) quan obris el
programa kmldonkey i aixi t'estalviaras de fer-ho a ma.
Accepta i connecta als servidors. Oblida't de mldonkey-gui. Si vols,
pots esborrar la base que portava la teva distro.
Que tinguis sort

Xavi