[gilug.org] Info de l'MLDonkey

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-08-11 17:58:37 UTC

A Dijous, 11 de Agost de 2005 18:49, Xavier de Palau va escriure:
> Hola
Hola, és que m'havia oblidat de recordar-vos que no hi entenc gaire (d'informàtica) ...
> Faltaria confirurar la base.
... d'acord ...
> Et recomano l'interficie kmldonkey (la
> trobaras a la teva disrtro de Suse, suposo).
... molt bé ...
> Una vegada l'engeguis l'has de
> configurar i dir-li on tens la base que és el programa mlnet, normalment a
> /usr/bin/,
... hi tinc mlnet i mlnet+gui ?? ... però també em demana, a més de la ruta a mlnet (que suposo que és això), l'arrel de Donkey ? sembla que això seria el directori de descàrregues ? . Ho he fet i no m'ha funcionat. Em torna a dir que la connexió ha estat refusada per la base.
> si no et funciona millor et descarregues una nova base al
> teu /home/teudirectori.
No  sé que vol dir això.
> Per coneixer millor el tema, mira't això:
> http://www.nongnu.org/mldonkey/faq.html.es
Me'l miro del dret i de l'inrevés però no "pillo" res.

Jo hi veig dues  coses:
1-en David em va instal·lar l'MLDonkey i teòricament és el que hauria de rutllar i m'hauria d'anar bé. Però ni l'entenc ni sé com configurar-lo.
2-Ara que veig que el KMLDonkey és més "amigable" a nivell d'interfície gràfica "me'l quedaria" però com carai ho configuro.

Al mòdul de control (configuració) em diu:
nom: MLDonkey
adreça: localhost
port IGU: 4001
Port HTTP: 4800
Nom d'usuari: admin
Contrassenya: NO N'HI HA ??????
tipus de base: base gestionada
ruta amlnet: la ruta
arrel de donkey: la ruta al directori que és l'enllaç simbòlic que em porta a .mlnet/incoming
mode d'inici: quan s'entra al kde

Si esborro la base i en faig una de nova i no me'n surto que passa? Em carrego alguna cosa?
> Salutacions
>
> Xavi

Adéu,

Dani