[gilug.org] Info de l'MLDonkey

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2005-08-11 16:49:32 UTC

Hola
Faltaria confirurar la base. Et recomano l'interficie kmldonkey (la trobaras a
la teva disrtro de Suse, suposo). Una vegada l'engeguis l'has de configurar i
dir-li on tens la base que és el programa mlnet, normalment a /usr/bin/, si
no et funciona millor et descarregues una nova base al
teu /home/teudirectori.
Per coneixer millor el tema, mira't això:
http://www.nongnu.org/mldonkey/faq.html.es
Salutacions

Xavi

A Dijous 11 Agost 2005 17:48, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va escriure: