[gilug.org] Info de l'MLDonkey

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-08-11 15:48:40 UTC

Hola, fins ara no m'hi havia posat, però fa uns dies he decidit començar a compartir fitxers (música en el meu cas) i estic intentant fer anar l'MLDonkey.
El tinc instal·lat però no sé com funciona. Ho intento però no me'n surto. Tampoc he trobat informació a internet per a aclarir-m'hi.
Entre altres coses a la part inferior esquerra hi posa alternativament "Not connected" i "Connecting", o sigui que ja d'entrada no  sé si estic connectat.
Em varen dir que si anava a una web d'aquestes de compartir música (spanishare per exemple) i em baixava la música, me la baixaria directament amb el programa p2p que tingués. Ho he provat, però em surt un missatge que diu
 "aquesta pàgina no fiable enllaça a ed2k: el que sigui voleu seguir l'enllaç?", accepto i em dóna un error Kmldonkey_submit: "Laconnexió ha estat refusada per la base. Esteu segur de que s'està executant?".
Executant-se, el què?. Accepto i no fa res.....

Algú  em pot ajudar?

Dani