[gilug.org] manteniment

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-08-11 06:14:29 UTC

Ja he dit que d'entrada només es per si a mi em passés alguna cosa, ells
saber que no es quedarien penjats.

El sistema està o estarà amb gentoo amd64 el servidor, ara només
servidor de samba. i els clients que es puguin, comptabilitat no i
personal tampoc(de moment) estaran amb ubuntu.

Pel manteniment aixis d'entrada es que si falla alguna cosa(des de que
no els baixa els e-mails, que no poden imprimir, com que algun ordinador
es desconfigures o instal.lacio de programes i/o dispositius sota
gnu/linux) ells saber a qui han de recorrer. Fins ara no n'havien sentit
a parlar per tant si jo no hi fos, han de tindre una llista de
empreses/autonoms a qui poder recorrer.

Atentament
David Casals
hakd0c