[gilug.org] CVT

espi gilug espipinxo com
2005-08-03 23:19:17 UTC

Marc.
si vas a http://cvt.creacioweb.com
hi ha alguna altre nota informativa.

si vens tothom que s'inscriu ha de pagar l'entrada. si llavors pots o no
venir mes dies ..

amb aquesta entrada tens un lloc on posar el pc ,sigui portàtil o no , 2
endolls i una connexió de xarxa rj-45.

ja se que potser emprenya una mica pagar una entrada per 3 dies.
però es que l'entrada son 10 euros .

segur que sols podras estar una tarda ?!?! jeje.
que també podem sopar , i llavors encara deu haver-hi algu que sen va
una mica a fer el vol .. no se.

tu mism! jiji