[gilug.org] CVT

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-08-03 18:32:20 UTC

On Wed, 2005-08-03 at 20:07 +0200, JORDI CATA CASTILLO wrote:
> Respecte el tema de ut2004 hem referia a la versió de demo :-), que és la
> que jo tinc ...
>
> i que tal el rendiment des de livecd ?

<opinió personal>
Bueno, això ja depen del que fagi cada un, no ??? si un vol la demo del
ut2004 no veig que hi ha d'haver cap problema, una altre cosa és que es
demani el joc complet ... no ???
</opinió personal>
> atentament
A aquesta conectada m'hi he de passar jo ... segurament vindré amb el
portàtil, per tan ja demano lloc per posar-hi un portàtil amb una
regleta per posar-hi corrent i tot això ...
Quan era el preu de l'inscripcio ??? ara ve la pregunta que possiblament
és un xic estupida, però per fer-la, em sembla que no hi perdo res :
S'ha de pagar per venir una tarda ???
:P
Parlant en serio, quan vau dir que valia el preu de l'inscripció ?
I quins dies es fa ? Era cap a finals d'Agost ?