[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-04-28 17:05:26 UTC

Hola gent :-) !

    Sóc en Guillem Alsina, d'imatica.org, participo molt poc a la llista
-més que res per manca de temps- però amb alguns de vosaltres ja hem
coincidit en alguna banda (sopar del GILUG, Jornada de programari lliure
de Torroella,...)

    Fa poc, l'empresa que co-dirigeixo ha inaugurat un nou local, amb
tres aules per a fer-hi cursos, dues de les quals encara estan
desocupades (els ordinadors costen pasta, i hem fet una inversió molt
gran en el local i mobiliari, així que... anem a poc a poc).

    Com que estic personalment molt interessat en la difusió de Linux i
del programari lliure, he pensat en aprofitar aquest moment en que tenim
les aules buides per a muntar una install party, no només de Linux, si
no de soft lliure en general (OpenOffice,...) dirigida al públic final i
jornada de portes obertes per explicar a les empreses què és el
programari lliure i quins avantatges comporta.

    ¿Quants de vosaltres hi esteu interessats en col·laborar en un acte
així? estic obert a donar cabuda a particulars i empreses, encara que
siguin la nostra pròpia competència (el llac és prou gran per a què hi
nedem tots els peixos ;-) ), i a ideies per a organitzar l'acte.

    De moment el tema està en estat embrionari. Només era una vaga ideia
que he hagut d'esperar a gaudir de les instal·lacions necessàries per
poder-la materialitzar.

    Vinga doncs, m'agradaria comptar amb les vostres ideies i
col·laboració ;-) !

    Atentament

Guillem Alsina Gonzàlez
Director iMàtica