[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

inatica.com info inatica com
2005-04-28 19:06:46 UTC

Ke tal Guillem!!!

Les jornades de Torroella van ser genials, simplement fantàstiques, però
ara... no t'explico la tira d'hores que vaig necessitar per organitzar-les.

>     Com que estic personalment molt interessat en la difusió de
> Linux i del programari lliure, he pensat en aprofitar aquest moment
> en que tenim les aules buides per a muntar una install party, no
> només de Linux, si no de soft lliure en general (OpenOffice,...)
> dirigida al públic final i jornada de portes obertes per explicar a
> les empreses què és el programari lliure i quins avantatges comporta.

Doncs jo et puc donar un cop de ma amb el que necessitis. Primer m'agradaria
saber quantes aules estarien disponibles, l'aforament, Quantes aules es
necessitaran per l'install party i si es podrà utilitzar algun projector per
què la gent vegi des d'un ordinador, el que s'està fent en algun cas.

El que la gent va trobar a faltar molt en la jornada que vaig organitzar va
ser temes concrets i gent explicant-los, com ara el sistema LTSP (Terminals
tontos, etc....). Crec que seria interessant organitzar en alguna d'aquestes
aules alguns 'cursets pràctics' d'alguns temes específics.

Res més... continua endavant, que jo també vaig tenir una petita ideia i al
final ja vas veure còm va sortir tot.

Tal com dius, podem nedar en el mateix llac ;D

Salutacions

Rafael Martín Soto

www.inatica.com