Re: [gilug.org] Acció contra les patents

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-04-28 06:55:29 UTC

Al final vam ser més dels que jo m'esperava per tal i com ha anat
l'organització (vull dir tard, i amb presses, només cal llegir el
missatge anterior de l'Eduard ). Hi havia quasi tots els estudiants de
4t (d'on va sorgir la idea), alguns de 3r (d'ETIS?) i algun de 5 o
ex-estudiants i ara becaris. Pel que fa a professors no n'hi va haver
gaires, però bé. De totes maneres, gràcies a en Robert (de l'AEGi),
per haver-ho muntat (ningú més ho volia fer).

A veure si la gent es comença a concienciar del perill de les patens
de software i  com això ens pot dur a la fi del soft lliure (en una
visió molt extrema, pero teòricament possible).

Si algú en vol més informació: http://patents.caliu.info/

Salut!

Marc.

PD: Pels que no ho sàpiguen el linux incompleix unes 200 patents (dels
EEUU, aquí encara no n'hi ha)