[gilug.org] Restaurar GRUB

Jordi Pujol jordipujol arsystel com
2005-04-07 10:25:32 UTC

Hola,

no se si arribo tard, pero no veig cap resposta al teu missatge,

la instalacio del grub amb un disc d'arranc Knoppix és correcte, i hauria
d'anar si esta ben feta la configuracio del grub.
et dono varies idees de les meves experiencies amb el grub::

1- la configuracio que faria en el teu cas:

# menu.lst - See: grub(8), info grub, update-grub(8)
default  saved
kopt= root=/dev/hda5 ro
groot= (hd0,2)
color cyan/blue white/blue
timeout=10
splashimage=(hd0,2)/grub/splashimages/bike_gua.xpm.gz

title  Debian GNU/Linux, kernel 2.6.10-1-686-smp
root  (hd0,2)
kernel  /vmlinuz-2.6.10-1-686-smp
initrd  /initrd.img-2.6.10-1-686-smp
savedefault
boot

title  Redhat Linux, kernel 2.6.10-1-686-smp
root  (hd0,5)
kernel  /vmlinuz-2.6.10-1-686-smp root=/dev/hda7 ro
initrd  /initrd.img-2.6.10-1-686-smp
savedefault
boot

title  Other operating systems
root

title  Windows XP
rootnoverify (hd0,0)
makeactive
savedefault
chainloader +1

title  Linux operating systems
root

title  Debian GNU/Linux, kernel 2.6.10-1-686-smp (recovery mode)
root  (hd0,2)
kernel  /vmlinuz-2.6.10-1-686-smp single
initrd  /initrd.img-2.6.10-1-686-smp
boot

### END DEBIAN AUTOMAGIC KERNELS LIST

2- una vegada vaig formatejar el boot amb xfs, el GRUB no engegava, pero LILO
si. Despres vaig formatejar amb ext3 i anava.

amb aquesta configuracio hauries de veure la pantalla inicial del grub i al
menys arrancar el windows i el Debian, pero el Redhat va per les etiquetes
dels discs, comprova el /etc/fstab i mira les etiquetes del disc amb el fdisk
i si cas es poden posar amb fslabel ? ( ara no ho recordo exactament, )

Salut,

Jordi Pujol

A Dimarts, 5 de Abril de 2005 23:54, Marc Torres va escriure: